занять
занять на тиждень
старт
За тиждень записалося
Залишилося
Стань гуру соціальних мереж!
Курс призначений для SMM-фахівців, які бажають підвищити свій професійний рівень. Студенти вивчать особливості роботи бізнес-кабінету Facebook і Instagram, а також поглиблять свої знання в таргетованій рекламі і аналітиці. Протягом курсу слухачі пройдуть всі етапи запуску рекламної кампанії в реальних проектах.
Цілі курсу
- Навчитися планувати, налаштовувати, контролювати і аналізувати рекламні кампанії в соціальних мережах
- Покращити навички роботи з інструментами рекламних кабінетів
- Виробити ефективний підхід до реклами для різних сфер бізнесу
- Навчитися використовувати всі інструменти рекламних кабінетів
Вивчаємо такі технології
-
Zapier
-
Telegram bot
-
Instagram
-
Facebook
Програма курсу
SMM Pro

-
Основи інтернет-маркетингу
- Як працює digital-реклама. Роль таргетингу в інтернет-рекламі
- Метрики в бізнесі та unit-економіка
- Метрики в онлайн-рекламі
-
Підготовка матеріалів для реклами
- Бриф для проекту
- Стратегія маркетингу: продукт та УТП, аудиторії та оффери
- Аналіз конкурентів (case studies та benchmarking)
- Шлях клієнта: інтернет-магазин, лендинг, instagram-магазин, канали прогріву та квізи
-
Технічна підготовка до реклами
- Що таке бізнес-менеджер, Facebook Suite, рекламний кабінет
- Підготовка бізнес-менеджера та його функції
- Структура та функції рекламного кабінету
-
Як працює таргетована реклама
- Принципи роботи таргетованої реклами
- Цілі кампаній та вибір шляху клієнта
- Що таке цільовий сегмент та таргет-набір
- Що таке аудиторії ретаргетингу та схожі аудиторії
- Формати рекламних оголошень
-
Планування рекламної кампанії та комунікації
- Вибір цільової дії
- Вибір цільових сегментів для реклами
- Підбір офферів (пропозицій) для реклами
- Створення плану реклами
-
Принципи збору аудиторій
- Створення таргет-наборів
- Створення аудиторій ретаргетингу
- Створення схожих аудиторій
-
Принципи створення оголошень
- Актуалізація цільових сегментів та офферів
- Вибір форматів оголошень
- Технічне завдання для дизайнера
- Самостійне створення креативів у редакторі
- Принципи тексту для реклами та копірайтингу
- Формування всіх варіацій оголошень
- Instant Experience
- Динамічні креативи
-
Метрики в таргетингу
- Рівні воронки на шляху клієнта
- Типи метрик
- Метрики для підрахунку ефективності рекламної кампанії
- Налаштування метрик у рекламному кабінеті
- Окупність витрат на маркетинг
-
Реклама для продажу у повідомленнях
- План реклами
- Структура рекламної кампанії
- Налаштування реклами для продажу у повідомленнях
- Метрики для аналітики
- Звітність з реклами
-
Реклама на генерацію лідів (збір заявок усередині Facebook та Instagram)
- План реклами
- Структура рекламної кампанії
- Налаштування форм для лідів
- Інтеграція Zapier
- Метрики для аналітики
- Звітність з реклами
-
Створення посадкових сторінок на конструкторі
- Принципи посадкових сторінок
- Створення посадкової сторінки
- Створення інтернет-магазину
- Купівля та налаштування домену
-
Підготовка до реклами для продажу через сайт
- Технічна підготовка: підтвердження домену та веб-подій, API-конверсії
- Піксель та коди конверсій на сайті
- Знайомство з Google Tag Manager
- Знайомство з Google Analytics та UTM-мітки
-
Реклама посадкової сторінки
- План реклами
- Структура рекламної кампанії
- Аудиторії ретаргетингу з відвідувачів сайту
- Метрики для аналітики
- Звітність з реклами
-
Реклама інтернет-магазинів
- Як працюють каталоги товарів
- Продажі за каталогами
- Динамічний ретаргетинг
- Ретаргетинг з кожного кроку воронки
- Подібні аудиторії за цінностями
- План реклами та структура рекламної кампанії
- Метрики для аналітики та звітність з реклами
-
Бюджет рекламної кампанії
- Планування за доступним бюджетом
- Планування із завдань бізнесу
- Вибір бюджету для перевірки гіпотез
- Прогнозування результату
- Оптимізація бюджету на рівні кампанії
- Граничні та цільові ставки
-
Масштабування рекламних кампаній
- Вигорання аудиторії та навчання груп оголошень
- Збільшення бюджету
- Дублювання груп
- Зміна креативів
- Робота зі схожими аудиторіями
- Зміна мети кампанії
- Campaign Budget Optimization
- Новий рекламний кабінет
-
Інструменти наскрізної аналітики
- CRM-системи, як працюють, яку функцію виконують
- Як аналізувати результат власними силами
-
Чат-боти для реклами
- Принципи використання чат-бота для лідогенерації
- Чат-бот для Facebook та Instagram
- Чат-бот для Telegram
- Структура чат-бота та розробка сценарію
- Автоматизація та розсилки
- Квіз як інструмент лідогенерації
-
Додаткові можливості бізнес-менеджера та рекламного кабінету
- Офлайн події
- Спліт-тести (A/B тести)
- Правила та фільтри
-
Як працювати з клієнтом чи керівником
- Документація проекту, шаблони для роботи
- Що показувати у звітах
- Які питання ставити для своєї роботи
- Що показувати у портфоліо
- Як працюють агенції
Додайте навички в резюме
-
Розробка рекламної стратегії у Facebook та Instagram
-
Робота в Facebook Business Manager
-
Робота з GTM та Google Analytics
-
Визначення та створення аудиторії ремаркетингу, Look-a-like аудиторії, аудиторії за інтересами, поведінкою, демографією
-
Розробка структури та планування бюджету рекламних кампаній
-
Налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram
-
Створення каталогу товарів у Catalog Manager та налаштування динамічного ремаркетингу у Facebook та Instagram
-
Аналіз роботи та ефективності рекламних кампаній
-
Створення чат-бота та використання його в рекламі
-
Просування Telegram-каналу
-
Створення сайту
Як проходить навчання
Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel
-
Групи по 17 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
-
Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
-
Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
-
Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання — своєчасне рішення.
-
Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
-
Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.
-
Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?
-
Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи
-
Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку
-
Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців
-
Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній
-
Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)
Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу
Часті питання
-
Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі SMM Pro?
Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі SMM Pro.
Операційна система:
- Windows 10 64-біт
- macOS 10.13 або вище
- Linux: Ubuntu 16.04 - 20.04
Процесор* :
- Мінімум intel core i3 3-го покоління
- Рекомендується i5 7-го
Оперативна пам'ять:
- Мінімум 4 Гб
- Рекомендується 8 Гб
Пам'ять:
- Мінімально 200 Гб HDD і більше
- Рекомендується 200 Гб SSD і більше
*Допустимі аналоги від AMD
-
Що необхідно врахувати в першу чергу, записуючись на курси, якщо кінцевою метою навчання є подальше працевлаштування?
Крім навичок впевненого користувача ПК на самому початку вам буде потрібно величезне бажання досягти поставленої мети, при цьому витративши достатня кількість часу на ваше навчання як на самих заняттях, так і вдома при виконанні і опрацювання всіх завдань і порад Викладача. Адже тільки половина успіху залежить від викладача і школи. Решта —від старанності Студента і його бажання розвиватися і працювати над своїми результатами на протязі всього процесу навчання.
-
Де можна подивитися відгуки про вашу Школу?
Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.
-
Де можна уточнити ціну навчання на курсах?
Для того, щоб отримати інформацію про вартість того чи іншого курсу, а також задати інші додаткові питання, що стосуються навчання, ви можете:
- заповнити заявку на безкоштовну консультацію;
- заповнити заявку на запис на курс;
- зателефонувати або написати нам на пошту.
-
Як отримати максимальний бал за домашнє завдання?
Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:
- Виконати завдання в зазначені терміни
- Виконати всі умови завдання
- Виконати завдання без помилок
- Перездача домашнього завдання не більше одного разу
-
Чим ваша Школа відрізняється від інших курсів? Чому слід обрати саме вашу Школу?
З нашого боку буде не зовсім коректно говорити про мінуси або плюси наших конкурентів. Але ми точно можемо відзначити наші сильні сторони, які говорять самі за себе, а вибір завжди залишається тільки за вами:
- ми намагаємося залучати до викладання тільки практикуючих фахівців з великим досвідом роботи у найбільших IT-компаніях міста;
- ми робимо упор на практичні заняття і на найбільш актуальну інформацію та необхідний функціонал, який зараз затребуваний при працевлаштуванні;
- всі заняття записуються на відео і відправляються нашим Студентам наступного дня, щоб вони могли повторно переглядати всі матеріали по курсу;
- у багатьох наших курсів є додаткові бонусні заняття і вебінари, такі як: відеоматеріали з адміністрування на Linux і по базах даних, а також додаткові заняття з рекрутером і технічним фахівцем, щоб наші Студенти мали додаткову підготовку до подальшого працевлаштування;
- всі наші класи комп'ютеризовані, і за кожним Студентом фіксується місце як в навчальному класі, так і в віддаленому особистому кабінеті (Learning Management System), де буде можливість переглядати всі необхідні матеріали по курсу і по завершенні навчання;
- у всіх наших Студентів та Випускників є можливість брати участь в програмі Hillel EVO, яка абсолютно безкоштовно надає додаткову практику зі створення власного проекту і отримання досвіду роботи в команді з нашими Викладачами навіть після завершення курсів!
-
Як я можу сплатити за навчання?
Оплата провадиться через виставлення інвойсу на E-mail через сервіси LiqPay та Fondy.
-
Як працює оплата частинами?
Ми пропонуємо можливість розбити вартість курсу на щомісячні платежі до 12 частин за допомогою розстрочки у ПриватБанку або Монобанку. При цьому вам не потрібно сплачувати додаткові комісії або відсотки банкам, оскільки Школа оплачує цю комісію за вас.
Якщо ви бажаєте скористатись оплатою частинами, будь ласка, зверніться до нашого менеджера у будь-який зручний для вас спосіб.
Докладніше про оплату частинами у нашому матеріалі.
- Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
- 23307
- 569
Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
дивитись 98 хв-
Олександр Олійник Co-founder у Olynyk Studio
- JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
- 17062
- 152
JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
дивитись 61 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- Що повинен вміти інтернет-маркетолог
- 16913
- 521
Що повинен вміти інтернет-маркетолог
дивитись 3 хв-
Ірина Цвінкайло CMO&Founder у OdesSeo
- Як налаштувати таргетовану рекламу у Facebook за 10 хвилин
- 13567
- 202
Як налаштувати таргетовану рекламу у Facebook за 10 хвилин
дивитись 10 хв-
Микита Яблоко Lecturer у Boosta
- Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
- 13184
- 185
Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
дивитись 56 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- 5 принципів створення захоплюючих фотографій
- 12539
- 30
5 принципів створення захоплюючих фотографій
читати 5 хв-
Анна Зорі Власниця бренду ZoriBag, спеціалістка з візуального стилю в Instagram у Zori.bag