занять
занять на тиждень
старт
За тиждень записалося
Залишилося
Стань SMM менеджером!
На курсі ви навчитеся просувати проекти комерційних і некомерційних організацій, малого та середнього бізнесів в соціальних мережах. На курсі SMM розглядається створення комунікаційної стратегії, контент-плану, лендінг-сторінок, налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах. Студенти навчаться працювати з аудиторією і позиціонувати особистий бренд.
Цілі курсу
- Розглянути особливості SMM і можливості, які він надає бізнесу
- Навчитися просувати бренди з нуля
- Вивчити особливості ведення рекламних кампаній
- Освоїти мистецтво створення контенту і візуалу
Вивчаємо такі технології
-
Facebook
-
Telegram
-
Instagram
Професія SMM Manager
Програма курсу
Social Media Marketing

-
Вступ до маркетингу
- Знайомство та план курсу
- Що таке Інтернет маркетинг (ІМ)
- Стратегічний маркетинг
- Інструменти аналітики
- Цільова аудиторія
-
Контент-маркетинг
- Рубрикація контенту
- Копірайтінг
- Контент планування
- Візуал
- Фото і відео
-
Налаштування соціальних мереж
Facebook. Створення та наповнення
Facebook. Розбір налаштувань сторінки
Facebook. Підключення Whatsapp, Instagram, плагіни на сайті
Facebook creator studio
Instagram. Створення та наповнення
Instagram. Розбір налаштувань сторінки
Reels, Shoping tag
Instagram просування акаунту
Просування Telegram-каналу
Створення чат бота
TikTok
-
Таргетована реклама
- Facebook. Інструменти для бізнесу
- Facebook. Створення рекламного кабінету
- Налаштування рекламного кабінету
- Створення аудиторій
- Цілі реклами
- Динамічні креативи
- Карусель
- Ліди
- Повідомлення
- Трафік
- CRM
-
PR и просування
- Піар, модерація контенту
- Піар, робота з блогерами / медіа
- Піар, особистий бренд
-
SMM-стратегія, життя після курсу
Бонуси курсу
Додайте навички в резюме
-
Створення комунікаційної стратегії
-
Створення контент-плану та ситуативного контенту
-
Створення віжуалів, постановка ТЗ дизайнерам та фотографам
-
Створення та налаштування рекламного кабінету та бізнес-менеджера Facebook ads
-
Ведення рекламної кампанії у Facebook та Instagram
-
Аналітика рекламного кабінету
-
Створення, налаштування, наповнення та ведення Telegram-каналу
-
Позиціювання та ведення особистого бренду
-
Робота з лідерами думок
Як проходить навчання
Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel
-
Групи по 17 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
-
Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
-
Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
-
Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання — своєчасне рішення.
-
Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
-
Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.
-
Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?
-
Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи
-
Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку
-
Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців
-
Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній
-
Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)
Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу
Часті питання
-
Кому варто вибрати курс СММ в Одесі?
Програма підходить:
- новачкам без досвіду роботи в даній сфері
- рекламникам, які хочуть освоїти більш прибуткову і перспективну спеціальність
- власникам бізнесу, зацікавлених в ефективній і вигідною рекламі
- управлінцям і менеджерам з продажу
- блогерам
-
Як проходить навчання SMM в комп'ютерній школі Hillel?
Курси SMM (Одеса) — це програма підготовки фахівців з просування брендів і компаній за допомогою соціальних сервісів. Вона присвячена розробці комунікаційних стратегій і контент-планів. Курс навчить налаштовувати рекламні кабінети соцпрофілей і вести маркетингові кампанії. Окремі заняття присвячені роботі з інфлюенсерами.
2,5 місяці — стільки триває базова підготовка СММ-менеджера. Навчання проходить в офлайн-режимі в сучасному офісі школи з комфортабельними класами, топовим технічним оснащенням і затишною кухнею. Записи занять публікуються в особистих кабінетах.
Навчатися належить в групах по 14 осіб. Так ментор може приділити увагу кожному студенту. Викладачі курсу — досвідчені SMM-спеціалісти, які працюють в провідних компаніях і маркетингових студіях. Вони дають тільки актуальні практичні знання, направляючи і допомагаючи опановувати необхідними для роботи навичками.
-
Чи будуть задавати домашні завдання? Чи перевіряється виконане завдання?
Так! Адже це обов'язкова і дуже важлива частина процесу вашого навчання, так як кожен Студент повинен закріпити весь отриманий на занятті матеріал вдома, виконуючи домашні завдання. Кожне задане ДЗ буде перевірятися викладачем, і по ньому ви будете отримувати фідбек. Також деякі завдання розбираються на наступному занятті. Без виконання домашній завдань ніхто не зможе домогтися бажаного результату.
-
Як отримати максимальний бал за домашнє завдання?
Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:
- Виконати завдання в зазначені терміни
- Виконати всі умови завдання
- Виконати завдання без помилок
- Перездача домашнього завдання не більше одного разу
-
Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі Social Media Marketing?
Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі Social Media Marketing.
Операційна система:
- Windows 10 64-біт
- macOS 10.13 або вище
- Linux: Ubuntu 16.04 - 20.04
Процесор* :
- Мінімум intel core i3 3-го покоління
- Рекомендується i5 7-го
Оперативна пам'ять:
- Мінімум 4 Гб
- Рекомендується 8 Гб
Пам'ять:
- Мінімально 200 Гб HDD і більше
- Рекомендується 200 Гб SSD і більше
*Допустимі аналоги від AMD
-
Ким працюють ваші Викладачі? Чи мають вони досвід викладання?
Ми завжди дуже відповідально намагаємося підходити до питання підбору Викладачів у нашій Школі. Наші Викладачі — практикуючі фахівці в найбільших IT-компаніях міста. Також вони мають як досвід викладання в нашій Школі, так і досвід менторства за місцем їх професійної діяльності. У своїй манері навчання вони роблять упор на останні тенденції IT-ринку і виключно на свій особистий досвід для того, щоб наші Випускники мали найбільш затребувані знання і досвід роботи з конкретними кейсами.
-
Як я можу записатися на курс / забронювати собі місце у групі?
Ви можете приїхати до нас в офіс для обговорення всіх деталей курсу або зв'язатися з нашим Адміністратором, заповнивши форму на сайті, та запросити рахунок на оплату online.
- Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
- 23264
- 570
Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
дивитись 98 хв-
Олександр Олійник Co-founder у Olynyk Studio
- JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
- 17062
- 152
JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
дивитись 61 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- Що повинен вміти інтернет-маркетолог
- 16027
- 497
Що повинен вміти інтернет-маркетолог
дивитись 3 хв-
Ірина Цвінкайло CMO&Founder у OdesSeo
- Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
- 13184
- 185
Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
дивитись 56 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- 5 принципів створення захоплюючих фотографій
- 12462
- 29
5 принципів створення захоплюючих фотографій
читати 5 хв-
Анна Зорі Власниця бренду ZoriBag, спеціалістка з візуального стилю в Instagram у Zori.bag
- Що таке контент-план
- 12216
- 121
Що таке контент-план
дивитись 13 хв-
Ксенія Крилова SMM Manager у Develux