Advanced
5

Курс SMM Pro в Одесі

Протягом курсу студенти на реальних проектах пройдуть всі етапи запуску рекламної кампанії:

• Планування аудиторій, бюджетів, плейсментів;

• Створення креативів для рекламних компаній;

• Налаштування, управління та оптимізація рекламної кампанії і систем аналітики;

• Створення звіту з рекламної кампанії, пошук зон зростання і планування подальших запусків.

Вивчаємі технології

Професія маркетолога

Інтернет-маркетолог — фахівець, який просуває і розвиває бренд в Інтернеті. У список основних завдань інтернет-маркетолога входять: залучення клієнтів, збільшення органічного трафіку, розробка іміджу компанії, дослідження ринку і аналіз компаній-конкурентів, брендування.

Мета курсу

  • Отримати повне уявлення про рекламу у соціальних мережах;
  • Вивчити алгоритми запуску рекламних кампаній від планування до аналітики;
  • Навчитися використовувати всі інструменти рекламних кабінетів.

Курс допоможе вам

  • Навчитися планувати, налаштовувати, контролювати і аналізувати рекламні кампанії в соціальних мережах;
  • Покращити навички роботи з інструментами рекламних кабінетів;
  • Виробити ефективний підхід до реклами для різних сфер бізнесу.

Для кого курс

Курс SMM Pro розрахований на людей, знайомих з використанням соціальних мереж.

Для запису потрібно пройти тест.

Викладачі курсу

Вас будуть навчати практикуючі фахівці, працюючі в топових компаніях.

  • Ірина Цвінкайло

    Ірина Цвінкайло

    CMO & Founder

  • Олександр Олійник

    Олександр Олійник

    Executive Director

Програма курсу SMM Pro

  1. Основи інтернет-маркетингу1

    • Шлях клієнта і бриф для бізнесу
    • Комунікаційна стратегія
    • Метрики в маркетингу
  2. Персональний бренд2

    • Вибір ніші і клієнтський ряд. Платформа бренду. Асоціація та емоційний фокус бренду
    • Велика ідея бренду
    • Атрибути бренду. Вибір каналів комунікації
    • PR і просування в ЗМІ
  3. Налаштування рекламного кабінету3

    • Створення та налагодження рекламного кабінету і бізнес-менеджера
    • Цілі реклами, алгоритми рекламного кабінету
    • План реклами та бюджети
  4. Створення посадочних сторінок на конструкторі4

    • Принципи посадочних сторінок
    • Створення сторінок і сайтів на Tilda
    • Технічні параметри
  5. Установка пікселя Facebook на сайті5

    • Як працює піксель і коди конверсій, кастомні конверсії
    • Адміністрування Google Tag Manager
    • Технічне завдання, установка і перевірка роботи пікселя
  6. Підбір аудиторій для реклами в рекламному кабінеті6

    • Аудиторії за інтересами та поведінкою
    • Аудиторії ретаргетінга
    • Схожі аудиторії
  7. Реклама сайту і посадкової сторінки7

    • Чек-лист перед стартом
    • Покрокове налаштування за планом реклами
    • Гіпотези і план тестування
  8. Налаштування реклами з іншими цілями8

    • Просування публікацій
    • Реклама форми для лидов
    • Реклама на повідомлення в Messenger
  9. Як створити групу чат-бота Facebook для реклами9

    • Знайомство з платформою ManyChat (Flow XO)
    • Структура чат-бота і розробка сценарію
    • Автоматизація та розсилки
  10. Telegram-канал як інструмент збільшення продажів10

    • Створення, налагодження та наповнення каналу
    • Реклама каналу
    • Корисні боти для каналу
  11. Додаткові можливості бізнес-менеджера і рекламного кабінету11

    • Каталоги товарів і динамічний ретаргетінг
    • Офлайн події
    • Спліт-тести (A / B тести), правила і фільтри
  12. Аналітика рекламної кампанії12

    • Створення звітів в рекламному кабінеті
    • Принципи аналітики, висновки і рішення
    • Google Analytics і UTM-мітки
  13. CRM-система для обліку клієнтів13

    • Принципи роботи CRM
    • Налаштування системи: Tilda / AmoCRM
    • Інструменти автоматизації та інтеграцій
  14. Як працювати в сфері таргетированной реклами14

    • Чек-лист для роботи з клієнтом або начальником
    • Документи для структурної роботи
    • Інструменти для роботи в команді

Безкоштовні бонуси курсу

Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу

Відгуки випускників цього курсу

Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel

  • Відеозаписи занять
  • Викладачі-практики
  • Класи з комп'ьютерами
  • Програма Hillel EVO
Відеоогляд школи

Працевлаштування

Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?

В процесі навчання Студенти працюють над реальними проектами

Безкоштовні заняття з профільної англійської мови та спікінг-клаби

Додаткові відеокурси з актуальних технологій

Доступ до матеріалів залишається після закінчення курсу

Регулярні майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи

Програми усіх курсів адаптовані під запити ринку

Програма для реалізації ідей Студентів та Випускників Школи
  • Iдея
  • Пітчинг
  • Команда
  • Реалізація
  • Презентація

Часті питання

Часті питання

Операційна система:

    • Windows 10 64-біт
    • macOS 10.13 або вище
    • Linux: Ubuntu 16.04 / 18.04

Процесор* :

    • Мінімум intel core i3 3-го покоління
    • Рекомендується i5 7-го

Оперативна пам'ять:

    • Мінімум 4 Гб
    • Рекомендується 8 Гб

Пам'ять:

    • Мінімально 200 Гб HDD і більш
    • Мінімально 200 Гб HDD і більш

*Допустимі аналоги від AMD

Крім навичок впевненого користувача ПК на самому початку вам буде потрібно величезне бажання досягти поставленої мети, при цьому витративши достатня кількість часу на ваше навчання як на самих заняттях, так і вдома при виконанні і опрацювання всіх завдань і порад Викладача. Адже тільки половина успіху залежить від викладача і школи. Решта —від старанності Студента і його бажання розвиватися і працювати над своїми результатами на протязі всього процесу навчання.

Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.

Для того, щоб отримати інформацію про вартість того чи іншого курсу, а також задати інші додаткові питання, що стосуються навчання, ви можете:

- заповнити заявку на безкоштовну консультацію;

- заповнити заявку на запис на курс;

- зателефонувати або написати нам на пошту.

Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:

  • Виконати завдання в зазначені терміни
  • Виконати всі умови завдання
  • Виконати завдання без помилок
  • Перездача домашнього завдання не більше одного разу

З нашого боку буде не зовсім коректно говорити про мінуси або плюси наших конкурентів. Але ми точно можемо відзначити наші сильні сторони, які говорять самі за себе, а вибір завжди залишається тільки за вами:

- ми намагаємося залучати до викладання тільки практикуючих фахівців з великим досвідом роботи у найбільших IT-компаніях міста;

- ми робимо упор на практичні заняття і на найбільш актуальну інформацію та необхідний функціонал, який зараз затребуваний при працевлаштуванні;

- всі заняття записуються на відео і відправляються нашим Студентам наступного дня, щоб вони могли повторно переглядати всі матеріали по курсу;

- у багатьох наших курсів є додаткові бонусні заняття і вебінари, такі як: вебінари з адміністрування на Linux і по базах даних, безкоштовні заняття з профільної англійської мови, а також додаткові заняття з рекрутером і технічним фахівцем, щоб наші Студенти мали додаткову підготовку до подальшого працевлаштування;

- всі наші класи комп'ютеризовані, і за кожним Студентом фіксується місце як в навчальному класі, так і в віддаленому особистому кабінеті (Learning Management System), де буде можливість переглядати всі необхідні матеріали по курсу і по завершенні навчання;

- у всіх наших Студентів та Випускників є можливість брати участь в програмі Hillel EVO, яка абсолютно безкоштовно надає додаткову практику зі створення власного проекту і отримання досвіду роботи в команді з нашими Викладачами навіть після завершення курсів!

Так, безумовно. Багато наших курсів передбачають додаткову систему бонусів для тих Студентів, які хочуть продовжувати навчання у нашій Школі. Ця система полягає в тому, що в кінці курсу Студенти пишуть тест з пройденого матеріалу або здають підсумкову роботу, за підсумками яких отримують знижку на наступний курс даного напрямку:

- Студент, який має найвищий результат отримує знижку 25% на подальші курси;
- Студент, який посів друге місце, отримує 15% знижку;
- Студент, який виявився на третьому місці, отримує 10% знижку.

Все Студенти отримують знижку в розмірі 5% на будь-який з курсів Школи.

Курс
SMM Pro

Одеса

Работа Школы
во время карантина

Хочете розпочати кар'єру в IT, але не визначились з напрямком?

Тоді цей тест для Вас! Відповіді на запитання тесту допоможуть визначити Ваші здібності, щоб було легше підібрати курс, який підійде саме Вам.